Monday, September 14, 2009

Owh! Kuantan

Semalam, semalam, dan semalamnya aku melepakn diri di Kuantan
merasai kembali keseronokan dulu
yg aku x dapat dan xde kat sini
aku mmg merindui suasane mase wat diploma kat ktn dulu
kini ak kembali utk beberape hari utk kutip kembali kenangan tu
eaceh feeling plak aku
huhuhuhuhu
oleh kerana aku mempunyai sedikit urusan yg blom selesai di ktn
aku mengambil pluang nie tok stlekn urusan aku sambil 2 aku bergonjeng di ktn
wawawa, beshnyep...

Dlm 3ari ak kat ktn 2 sume area yg besh bagi aku, aku g
first aku g kuantan prade, pastu kuantan plaza, bazar kat terminal, g East Coast Mall, g kamdar teman membe beli brg, g Mega jup, g TC, and then last g Kompleks Teruntum g karaoke spai ilang suare...
bagi aku sume 2 besh
kalu org yg da biase dgan banda besar msti diorg ckp
ape la sgt ngan ktn 2
tapi bagi aku tetap besh
Why?
coz aku x suke banda besa yg terlalu sibok nie
buat aku rimas, nak beli brg2 raye pon susah
sebab ramai sgt org
nak memilih pon payah
walaupun banyk pilihan dan murah2
tapi susah, sgt2

W'pun baru 4 bulan aku meninggalkan kuantan
rase cam da lame sgt jew aku x g kat sane
aku rindu nak bukak pose kat padang, bukan pose kat vistana ngan membe2 lame
berhuha-huha ngan sahabat2 lame
Ah! rindu betol aku pade sume 2
tapi kini kwn2 da terpisah
masing2 smbong blaja kat tempat len2
even besh prend aku pon telepas kat sri iskandar
camne tah die leh tercampak kat situ
cian tolll...

Dah alang2 aku g ktn 2
pe lagi, aku amek gamba ngan membeku dgn bnyknyer lar kan
mgarut2 jew amek gamba
tapi yg besh aku hang-out ngan membe aku nie spai kul 3pagi
mmg x sda diri tol
ish,ish,ish....

P/s: for my prend aku da upload gamba kite yg sewel, langar tembok + terkejut2 2, gamba yg x bape nak jadi n tsgt3 la sengal pon ak upload gak, ko choose jela nak amek yg mane k, takim care ya.


mase kat TC












mase kat karaoke room satu gamba jek jadi n nampak jelas, yg len hancus
ternyata kamu bukan seorg photograper yg bek, huhuhuhuh.

No comments:

Post a Comment