Monday, September 28, 2009

Berehat Sebentar Bersama KitKat

Ah!
Adakah ianya satu kebetulan.....
Adakah kerana aku tlah m'beli satu bar kitkat
Yg berharga RM2.30
Class yg sepatotnyep kul 2.10
tlah di tunde kepada kul 3
Hah! kenapa aku rasa begitu???
Hahaha...


Oleh karna itu
Dapat la aku melelapkan sbntar mate yg amat letih ini
Tapi yg x seronoknyer
Class yg sepatotnyer abes kul4
Tepakse diabehkan kul5
Naseb2...

Sabarlah wahai aku
Sdg lec mgajar didepan
aku myibukkan dri diblakang
Bukak tenet n chat
Ap yg diajar sepatah aram pon x masok lam kapla
Masing2 begitu
Mata ngantok
Kapla da melayang
Jiwa dan raga mmg da ad kat ats katil
Hanya jasad yg setia menunggu didalam class

Hummm...
nampaknyer kitkat yg dibli nie
membolehkan aku berehat seketika
melepaskn lelah di tangga
Lets,
take a break with KitKat...



No comments:

Post a Comment