Wednesday, August 19, 2009

What a Day's!!!

Disenja hari, dengan perut yg penuh kekenyangan
baru pas makan satay 10cucuk
setia menunggu perutku m'hadam makanan tadi
sambil tgok dak2 b'baju putih dan bsluar itam dok berkawat
imbas kembali aku pda keseluruhan hari aku hari nie

what a day...
hati rase gumbire sbb class sofware 3jam cncel
tapi kene bagon pagi gak
borang ptptn tgah mnanti dri utk dsubmitkan oleh aku
die pon da nek complain da
da bosan dok lam file jer, ble nak kuwar tah
hampir 2mgu mnunggu org pt dtg...
kesian die
Dan akhirnyaaa...saat y d'tgu2 tlah tibe
aku nmpak kgumbiraan pada borang 2.
wawawahahahaha...
kalau borang 2 gumbire, aku b'ratus2 kali gumbire
aku berjaya msubmitkn borang 2 dgan jayanya
tanpa sebarang masalah dan problem
wlaupun muke kakak pt kelat dan masam cam buah belimbing besi
Ish ish ish ish....
naseb bek ak x ckap
"kakak, jgan lar masam sgt nt cepat mati"...
kalu x agkyer abes borang aku 2 die koyak
kesian brg 2, bru jer dpat fredom tdi...
hahahaha

As usuall, pas stle
aku pon mlepakkan diri lar lam blik
igat nak dok bring2 kjap
last2 terlelap pulak
Atoiiyaii...
naseb bek classmate aku dtg
dan dgan selambernyer die kjut aku yg sedang enak dibuai mimpi nie
Ya allah sue, ko xnak g class ke
Hah! aku dgan muke yg mamai dan ketatnya bgon dgn chuaknyer
eh, da pkul bape nie..
Adess, ape lagi
aku tros ar besiap cam kartun
just xde bunyi2 efect membantu jer
kalu x da lame aku wat filem animasi
wawawawa...

class hrm menanti kdtgan aku dgan pntu yg tbuke
gumbire agaknyer dgan ktibaan aku nie
aku ngan muke yg separuh mamai
cube utk tsnyum pda class 2
nseb bek class ari nie x m'bosankan
kalu x, ad aku smbung balik mimpi aku yg t'gngu tdi
sda x sada da kul 4,
ku telek2 jam, ku pndng2 langit yg tersenyum indah
Wah!
cantik cuace hari nie
x macam semalam, semalam, dan semalamnyer
berarak mendung kelabu
mengekori langkahku
tapi aku x hine...hehehe

hajat dihati nak men valey ball
membe2 lame pon da on da nak join
tapi bola plak xdew angin
Ades, tgan gtalku nie da x jadi nak gatal lagi
impianku hancur luluh dan musnah
kecewa retak menanti belah
Ces, macam mati laki plak aku nie
agkyer bola 2 nak soh aku seda diri la nie
sok ad quiz, ad ati lagi nak bronggeng

Huhuhu,
xper2 esok masih ad
jage kau bola
aku dendam ngan kamu
abes jer quiz ob ak nt
bile ko da dipenuhi dgan angin nt
akan ku bantai kau sekeras-kerasnya
dan sekejam kejamnyer
bia kau melantun-lantun kene tgan aku y b'bisa nie
harharhar, siap kau...

last but not list
pe2 hal aku kene stdy ob nie dlu
baru lar dendam aku pada kamu bola
akan dilancarkan dengan jayanya
study2,
even its just a quiz
but its will lead your markh to the final
Yoshh!
chaiyok2.




No comments:

Post a Comment