Monday, August 31, 2009

Merdeka

Malam Merdeka di U ku

tepat jam 12 aku pandang ke lua tingkap
sunyi sepi tanpa ada ap2 bunyi pon
masing2 blom balik lagi dari kg
roomate aku sume pon x balik lagi
aku masih lagi keseorangan
sedey2....

tetibe aku t'dgar plak jeritan dari blok angsana
Merdeka! Merdeka! Merdeka!
huish, dasat tol dak2 lelaki nie
siap ad yg turun bawak bndera lagi
semangat anak2 melayu

walaupun xde sambutan yg diadakan di U aku
aku tetap rse semangat kemerdekaan 2 masih ada dalam diri anak2 melayu dan bumiputra disini...
anak2 melayu di Uitm msih lagi boleh dipanggil
Melayu sejati....

aku berbangga duduk didalam negara yg aman ini
walaupun mcam2 masalah yg dihadapi
tapi aku masih lagi rse selamat dan aman
Hidup Malaysia!

Selamat Menyambut Kemerdekaan Ke-52...

No comments:

Post a Comment