Friday, August 28, 2009

Bahagia, tinggal sejarah?

Hari Jumaat... Bahagia ke?

Sepatotnyer laaaa....
Motif?
Seharusnya menjadi hari paling berbahagia dlm kamus harian aku
Why?
  1. Hari ini aku da stat bercuti sbb class aku mmg xde ari jumaat, kalu owg len still kene bgon pagi2 tok g class tapi aku da boleh membongkang ats katil spai t/ari...mmg bahagia.
  2. ini bermakna cuti aku 3ari lar, owg len 2 hari jer...mmg bahagia.
  3. aku leh tdo sepuas-puasnyer dan wat ape yg aku suke dan tanpa perlu nak pk stdy bcause aku slalu stat selak2 buku ari sb2, selak2 jelaaa...mmg bahagia.
  4. Membe2 aku jeles gler lar kat aku coz cuti aku lebey dari diowg...lagi lar aku bahagia.hahahahahhaa
But
kebahagiaan aku 2 ilang dgan sekelip mate mgu nie
hampes sehampes hampesnyer lah
Why?
mgu nie ari merdeka jatoh ari senin laa wey
so compom2 lar ari senin 2 cuti
compom2 lar ade cuti lebey satu ari
compom2 lar boleh balik kg
tapi aku x dapat balik kg....Uwaaaa.
tiket xde wey...
sedey, sadis, kecewedan merana badan...
tgk owg packing2 brg tok balik kg
sambil2 mngajing2kan aku, x gune btol
Ish,ish,ish....
slame nie aku berbangga diri dan berbahagia dgn cutiku yg lebey byk dari owg len tepakse merendah diri pde owg yg balik kg 2...
2 lar len kali jgn bangga diri
kan da dapat akibatnyer
tuhan 2 maha adil
aku insaf utk seketika, al-fatihah...

Merana aku, dduk seorg diri
sambil menuggu ble lar 4 ari nie nak abes
sambil memikir ape yg bakal aku wat seorg diri dlam tempoh cuti
yg x bape nak bahagia nie
Bahagiaaaa aku hanya tinggal sejarah tok minggu nie...





No comments:

Post a Comment