Sunday, August 23, 2009

The first day

Hari pertame pose di Puncak alam
x rase cam pose pown
maybe sbb da bese kowt
sblom blan pose nie ad gak penah try pose
Owkeylaaa...

Motif?
xde motif, just nak share experience
pegi merempit dgan menaiki moto membe ku
ke bazar2 ramadhan yg ad kat puncak alam nie
dasat tol...
ari nie aku bantai pegi 3 bzar ramadhan
beli makanan macam x hengat lak kan
x muat bakul moto
mmg gler lar nafsu makan
prut x lapa pon, mate jer lapa lebey
siap beli stok utk wat sahur skali

siap leh wat senarai aku bli ape
  1. off course air tebu
  2. buah tembikai timbang
  3. murtabak daging
  4. 2 ketul honey chiken wing (nie pling sdap)
  5. nasi putih + paru greng belada + ayam rendang ( hidangan utama)
  6. last but not list buah kurma...
setelah mengidang makanan didepan ruang tamu
duduk bersila menunggu saat2 azan akan bekumandang
7.29p.m.
mase yg dtgu2 telah tibe
setelah membace doa bukak pose
aku da x toleh kiri kanan
tros hadap makanan yg ad didepan mate
x hengat kat owg sebelah plak

tgah2 dok melantak makanan berbuke
tibe2 membe gua bukak cter psal kg plak
ades, nie gua x bole bla nie
sentap sekejap lar, ap lar family ak makan ptg nie
mesti best2, bese ar first day pose
xpe2, gua jiwe kental
it's owkey, still ad mase utk b'pose dirumah
chill out gurl..

Aku makan dgan byk skali
smpaikan aku rase diri ini tlah betukar menjadi tong sampah
ape jer ad depan mate aku telan, wawawawa
abes melantak makanan berbuke
tersandar aku di tepi dinding
sambil mengusap2 prut ku yg agak buncit ini
hahahaha
Alhamdullilah, sume makanan yg aku beli abes dmakan
masing2 cam tong sampah gak
membe x abes makan yg len tlg stlekan
bgus btol
ape yg penting "kerjasama"....
aku xtaw la aku dpat pahala pose ke x tok ari nie
Ish, ish, ish, ish....

Owkes, w'pun aku melantak dgan byk dan jayanyer tdi
aku still lagi bole g semayang terawih kat sejid
owkeylaa kan
8rakaat terawih, 3 rakaat witir...
aku sgat berbangga dgan diriku ini
hahahahaaa
Alhamdulillah
Agar menjadi umat muhammad yg diredhai....


No comments:

Post a Comment