Friday, October 2, 2009

Aku da berubah kerana......?

Hah?
Macam pelik jer bunyinyer.
Serius.
Aku da berubah.
Why?
Ape bende yg brubah?

Hahaha...
Bentuk badan ak yg selama ini agk solid dan bergetah.
Telah bertukar kpd bntk yg agak mengerikan bagi ak.
B'ubah kpd bntk yg lebey semangat lagi.
Di sume tmpat ad lebihan2 yg tidak diperlukan.wtf.
Sangat2 menakutkan.
Very the scary u knoe.
Fully loaded.
Sumenyer gare2 stress.

Baru2 ini ak makan dengan agak byk.
Gara2 stress.
Aku sentiasa lapar.
Gara2 stress.
Merepek yg agak kerap.
Gara2 stress
Gelak yg berlebihan.
Gara2 stress.
Mase berjage lebey lame dari mase tdo.
Gara2 stress.
Mase tdo ptg lebey lame dari mase tdo mlm.
Gara2 stress.
Sampaikan ak tiada mase utk mengruskan diri sndri.
Semuanya gara2 stress.

Jadi.
Ptg tadi pintu kamarku telah diserang oleh sorg rakan ku.
Merangkap kwn yg gemar mengajak ak melakukan kerja2 kebajikan.
Cthnya, mengutip sampah, bercakap baik, membuang peluh dan mandi on time.
Telah memerangkap aku utk menemani beliau pegi b'jog spai ke roundabt keris di depan fac FF.

Oleh kerana ak sangat2 mengasihani beliau dan mengenangkan bntuk badan ku ini.
Aku sanggup turun b'jog dari kolej R3 spai ke rndabot keris.
Selepas itu menaiki tangga di PSB dan bergerak ke angsana dgn melalui R4 dan R5.
Seterusnya sggah di giant angsana utk mendapatkan bekalan tenaga batin dan akhirnya bejalan melalui pdg kawat utk menamatkan perjuangan ak.
Menghilangkan lemak2 ku pd ptg ini.
Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment