Sunday, October 4, 2009

What is the topic for today?

Tiada.
Apa yg aku lakukan hari ini?
Emm.
Banyak.
Terlalu banyak.
Letih utk ak ceritakan.

Tidur dan bangonku.
Makan dan minumku.
Lapar dan kenyangku.
Senyum dan masamku.
Gelak dan hilaianku.
Mandi dan basahku.
Wangi dan busukku.
AIr besar dan air kecikku.
Semua kepentingan aku.

Semua diatas.
Tiada sedikit tapi mmg banyak.
Telah agak tergangu dan tidak berjalan dgn lancar.
Mereka semua telah dipengaruhi oleh esemen2 aku yg besepah2.
Menghasut mereka utk mengboikot aku.
Hinggakan aku rasa tidak tenteram.
Sampai hati kamu semua.
Mengkhianati aku.
Ah! Pedih sungguh hati ini.

Bila semua ini akan berakhir.
Tolonglah semua.
Aku perlukan bantuan anda semua.
Apa yg harus aku lakukan.
Untuk mengembalikan semua keperluan aku kembali.
Kembalikanlah senyuman aku semula.
Please...

No comments:

Post a Comment